Infolinia 735 030 035
Pytania i odpowiedzi

Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis "Zarejestruj się". W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane.

Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?
W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „zapomniałem hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.

Czy mogę dokonać zmiany swoich danych które podałem w procesie rejestracji?
Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu kliknąć w napis „edycja profilu”.

Czy muszę się zarejestrować, aby móc dokonać zakupów?
Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.
Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować sklep drogą mailową sklep@kinderbaby.pl informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Termin otrzymania paczki = czas kompletowania przesyłki + czas dostawy
Czas kompletowania przesyłki oznacza, liczbę dni roboczych, w ciągu których produkt zostanie przygotowany do wysyłki z naszego magazynu.
Czas dostawy zależny jest od firmy kurierskiej i  jest to najczęściej następny dzień roboczy po wyjściu paczki z magazynu.

Staramy się, aby towar dotarł do klienta w ciągu 48 godzin od momentu złożenia zamówienia w dni robocze do godz. 14.00
W przypadku płatności przelewem, powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu.
Zdarza się, że produkt jest chwilowo niedostępny. W takiej sytuacji Klient jest informowany o braku produktu w ciągu 24 godzin. Wówczas indywidualnie szukamy najdogodniejszego rozwiązania.
Uwaga! Czas kompletowania przesyłki i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz świąt.

Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o zmianach statusów ich zamówienia.

Czy mogę odebrać towar osobiście ?
Jesteśmy sklepem internetowym i sprzedaż naszych produktów odbywa się w głównej mierze poprzez naszą stronę internetową. Towar można odebrać osobiście po wcześniejszym ustaleniu terminu/skompletowania paczki, w Poznaniu przy ulicy Olsztyńskiej 10.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT na zakupiony towar, gdzie mam zgłosić chęć jej otrzymania?
Tak. Aby uzyskać fakturę VAT należy podać nam dokładne dane firmy i w uwagach podczas składania zamówienia poinformować nas, że mamy wystawić fakturę na zamówione produkty.

W jaki sposób mogę otrzymać zamówiony towar i jakie są koszty wysyłki?
Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub DHL.
W celu wyliczenia opłaty – należy „wrzucić” produkt do koszyka. Koszt przesyłki na terenie Polski w przypadku zamówienia o wartości powyżej 399 złotych pokrywa Sprzedawca. W przypadku gdy kwota zamówienia jest niższa niż 399 złotych, wartość zamówienia zostaje powiększona o następujące koszty przesyłki:

20,90 zł kurier DPD, DHL za pobraniem
16,90 zł kurier DPD, DHL po przedpłacie
11,00 zł paczkomat Shoper po przedpłacie

Jakie są koszty wysyłki poza granice Polski?
Koszty wysyłki do krajów europejskich zgodne są z cennikiem DPD lub DHL i pokrywa je Klient bez względu na wartość koszyka zakupowego.

Poza granice Polski nie wysyłamy zamówień za pobraniem.

Pozostałe zamówienia zagraniczne należy konsultować mailowo na adres: sklep@kinderbaby.pl lub telefonicznie +48 735 030 035  w celu ustalenia kosztów wysyłki.

Kiedy i w jaki sposób można zwrócić zamówiony towar?
Jeżeli okazałoby się, że zamówiony produkt nie spełniłby Twoich oczekiwań to zgodnie z prawem konsumenckim każdy zakupiony w sklepie Kinderbaby.pl produkt można zwrócić bez podania przyczyny. Klient, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie zwrot towaru, w terminie 14 dni od zawarcia umowy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty jego odebrania. Towar powinien wrócić w takim stanie, w jakim został zakupiony wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT) oraz danymi konta, na które Sprzedawca zwróci koszt zakupu odesłanych towarów. Koszt przesyłki ze zwracanym towarem pokrywa Klient.

W przypadku, gdy Klient odstąpi od umowy, Sprzedawca dokona zwrotu wartości zamówienia w ciągu 10 dni roboczych od daty otrzymania zwracanego towaru na konto wskazane przez Klienta w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.

Towar należy odesłać na adres: Sklep internetowy Kinderbaby.pl, ul. Olsztyńska 10, 61-416 Poznań. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl